Ahad, 30 Disember 2012

DOA DAN HARAPAN

salam.ukhwah...minggu ni akan bermula pepriksaan pertama aq kat ukm ni..perasaan bercampur baur samaada bersedia atau tidak . hati kecil ni rasa sudah bersedia tp melihat realiti nya aq rasa blom bersedia.
          Ada sesuatu yg mengganggu fikiran ini,susah hendak dilafazkan dengan kata,tp aq dapat rasa bhawa aq semakin jauh dengan kekasihku. Banyak perkara yg di suruhnya semakin ditinggalkan aq. aq sedar bahwa cintaku x cukup hebat berbanding cintanya pada ku, Aq rasa semakin lemas dengan cara hidupku yg membawa aq jauh dari kamu wahai kekasih agung.Ya ALLAH yg maha kuasa aq mohon sangat2 petunjukmu dan berikan aq jaan dan hati yg tenang agar aq terus istiqamah di dalam landasan mengakkan agamamu.





 Aq tahu bahawa tanpa aq ,agama ISLAM tetap akan menang. sudilah kiranya kau terima sumbangan kecil ku ini agar aq dapat bersama dia kekasihku MUHAMAD S.A.W. 

akhir kalam.aq mohon doa kalian agar aq dpt mengharungi ujian dunia ini dengan baik dan cemerlang bila diuji di akhirat kelak. semoga kita suma berjaya ...........amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan